17 Ocak 2009 Cumartesi

Turuncu günler başlıyooooooor...

Pınar, canım dostum, turuncu bir düş sundu bana.. Kendimce bir sürü büyük anlamlar yüklediğim evliliğin bittiği akşamdı, dostlarımın benim için düzenlediği "yeni başlangıç-yeniden doğuş" partisinde kafam karışık, hüzün-mutluluk, şaşkınlık, umut-umutsuzluk arasında gidip geliyordum.. Pınar, solumda.. Ben ne yapacağımı bilmez öylece otururken, bir bitişin aslında bilinmeyen yeni şeylere başlangıç olduğunu düşünürken.. "Beraber bir danışmanlık merkezi açalım" dedi.. Üniversiteyi bitirdiğim günden beri kurduğum hayal, çok mutlu olacağımı hayal ederek başladığım evliliğim bittiğinde, beni tekrar yakaladı.. Evet, "hayat insanı beklenmedik patikalarda dolaştırıp, tekrar anayola çıkartabiliyor" sözünü işte bu yüzden çok seviyorum.. Şimdi o hayalin bir adı var.. Turuncu Danışmanlık.. Bu blog da o hayalin yolculuğunu anlatacak, sevdiğim diğer şeyleri de yanına alarak..

2 yorum:

  1. Ben sen çok sevyoruuuummm!!

    http://luleli.blogspot.com/2009/01/turuncu-gnler-balyoooor.html

    YanıtlaSil
  2. hey alo
    turuncular
    hadi bu çocukların size ihtiyacı var

    YanıtlaSil