9 Eylül 2009 Çarşamba

Zeynebin defteri

Kardeşimin bir arkadaşı var, Zeynep.. Birkaç kez telefonda konuştuk, bana eski kiracımın başıma açtığı (ya da kendi başıma açtığım mı desem) konularda hukuk danışmanlığı yaptı sağolsun.. Henüz karşılaşamadık ama Zeynep'in hayatımda keyifli bir yeri oldu, o bundan habersiz muhtemelen.. Artık her sabah güne onun bloguna bakarak başlıyorum.. Çok gülüyorum yazdıklarına.. Hani başka hiç derdim yokmuş sadece allığımı hangi marka fırça ile sürsem diye düşünen bir kadınmışım gibi :))) hoşuma gidiyor bu duygu.. Zeynep'in blogunda kadınlara çekici gelecek pek çok bilgi var bence.. Ayakkabılar, çantalar, makyaj fırçaları gibi.. ama başka şeyler de var ne bileyim mesela yelkene gitmiş onu da yazmış, Bükreş macerası, okuduğu kitaplar, izlediği filmler, bir de İstanbul'da gündemde neler var gibi konular.. Çok sevdiğim şehrimi canlı takip etmemi sağlıyor.. Teşekkürler Zeynep :) Ankara'ya geleceğin, ben de kalacağın günü iple çekiyorum, seni tanımaktan mutluluk duyacağım..

işte o blog:

socialmariposa.blogspot.com

2 yorum:

  1. Selma Abla,
    Çok güzel bir yazı yazmışsın çok teşekkür ederim. Ben de şunu söyliyeyim ki Ankara'da akrabam ve arkadaşlarım olmasına rağmen düğünden geç geleceğim rahat edemem bir tek sende rahat ederim diye daha görmediğim birinin evine kalmaya gidebilecek kadar samimi ve rahat hissettim kendimi seninle.
    Övgü dolu sözlerin için de ayrıca çok teşekkür ederim :)
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
  2. eee burada benim adın hiç geçmiyor :(((( pes yani ikinize de !!!!! sanki ben olmasam birbirinizden ve bloglarınızdan haberiniz olacak tı da!!!! hahahahaha :)

    YanıtlaSil