19 Şubat 2010 Cuma

The Lovely Bones.. Cennetimden Bakarken..

Eveeeet, film çok güzel bir Peter Jackson filmi.. yine mutlaka önerilir.. 14 yaşında cinayete kurban gitmiş bir kızın arafta kalıp, ölümünden önce ve sonra olanları anlattığı güzel bir kurgusu var, görüntüler ve müzik de güzel.. azıcık gerilim ve dramla sıkılmadan izlenecek kıvamda bir film bence.. En çok da hiç bir şiddet sahnesine tanık olmamak hoşuma gitti.. çünkü sevmiyorum öyle filmleri, içim sıkışıyor izlerken o sahneleri.. zaten gözlerimi kaparım, bakamam.. Hele şiddete maruz kalan çocuklar olunca kimin yüreği dayanabilir ki??

Filmi izlerken iki şeyi düşündüm.. biri öldükten sonra, diğerleri için hayatın devam etmesi aslında ne kadar güzel.. güven verici geldi.. ben öldükten sonra tüm sevdiklerim üzülecekler ama sonra atlatacaklar ve devam edecekler.. herşeye rağmen iyi olacaklar, güvende olacaklar.. devam edecek herşey..

Hayattayken de arafta kalmak mümkün.. O zaman araftaki ruh gibi gitmen gereken yere gidemiyorsun, ilerleyemiyorsun.. kördüğümdesin.. hep aynı düşünceler, aynı kabuslar..

Hımmm... Elif Şafak'ın Araf'ını okumamıştım, dur ben en kısa sürede onu da alıp okuyayım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder