1 Nisan 2010 Perşembe

Colgate Sensitive Pro-Relief Denediniz mi?

Yandaki sütunda da logosunu gördüğünüz gibi ben bir FikriMühim'im.. Bunun anlamı ne? Ara sıra bazı ürünlerle ilgili paketler geliyor bana, ben onları deneyip, çevremdekilere denetip yorumları alıyorum ve muhatapları bilgilendiriyorum.. Siz de üye olmak isterseniz Reklamlaaaar'daki ikona tıklayın lütfen, bu hareket sizi ilgili siteye götürecek zaten :)



Bu arada yeni bir kampanya vardı.. Yukarıda gelen paketi görüyorsunuz.. Colgate Sensitive Pro-Relief diş macunu... Özellikle hassas dişler ve dişetleri için öneriliyor. Bir arkadaşım diş doktorunun önerisi ile aldığını ve çok işe yaradığını söylemişti. Ben de FM'den gelen paketteki macunlardan birini kullandım, gerçekten sonuç etkileyici.. Özellikle ekşi şeyler yerken sızlamalarınız, soğuk-sıcak karşısında aşırı hassasiyetiniz varsa bu ürün denenebilir gibi geliyor bana.. Ben sadece o an için rahatlatmakla kalmadığını, etkisinin uzun sürdüğünü de düşünüyorum. Haberiniz olsun :)

3 yorum:

  1. ben çıktığından beri kullanıyorum..Gerçekten etkili..

    YanıtlaSil
  2. nerelerdesin merak ettim ve ben de senin yazmanı özledim.

    YanıtlaSil
  3. Denemedim. Misvak kullancam ben. ehi.

    YanıtlaSil