4 Haziran 2011 Cumartesi

Cem Adrian - Bir Melek Ölürken

İki gündür takıldım.. Sürekli aynı şarkı.. Dinliyorum ya da içimden söylüyorum..



Sustu içimdeki
Yorgun yüzündeki
Düştü elindeki
Öldü
Bir melekti

Sen sen sen giderken
Kalbim burada kalırken
Ellerim sessiz soğuk ve suskun öyle dururken
Yalnızlık gittiğin yoldan bana geri gelirken
Gözlerimden yaş yerine sessiz harfler damlarken

Sen sen sen giderken
Ben ben ben kalırken
Ayak seslerinle bütün camlar pencereler inerken
Bir veda saçlarımdan tutup beni yerlerde sürüklerken
Yüzümde ne acı ne keder
Sana son kez bakarken

Sen sen sen giderken
Bir kalp burada kalırken
Bir şehri bir tekmeyle benim üstüme yıkarken
Bir dua dudaklarından düşüp paramparça olurken
Sen sen sen giderken
Ben ben ben kalırken

Sustu içimdeki
Yorgun yüzündeki
Düştü elindeki
Öldü
Bir melekti

Yağmur gecenin karanlığını gökten söküp atarken
Rüzgar vurup bulutlarına beyaz şimşekler çakarken
Uykusundan uyanmış çocuklar korkmuşlar ağlarlarken
İçlerinden biri neden tanrı çok mu üzgün ki derken
Göç yollarında kuşlar kaybolmuş ölürlerken
Bir deniz kıyısında bir adam hala onu sayıklarken
Gökyüzüne açılmış eller birer birer kapanırken
Sen sen sen giderken
Bir meleği öldürürken !!

Veda etmeden gidilmez çocuk
Bu vedadan sayılmaz çocuk
Bir melek ölürken
Böyle sessiz durulmaz
Çocuk

3 yorum:

  1. çok güzel bir şarkı...Bazen ben de günlerce bir şarkıya takılırım...

    Selma Hanım, çok güzel bir gün oldu teşekkür ederiz biz de... Teklifiniz içinde ayrıca teşekkür eerim. Çocuklar karnelerini alsın, siz bir rahatlayın, havuzbaşında bir kahve içip sohbet etmek benim de çok hoşuma gider...

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. selam,
    laleden geldim burya ve profilinde yazan yazıyı okurken şaşırdım,
    ben de bu haylleri kurmuştum ve şimdi ankaradayım
    tam 20 yıldır burada yaşıyorum
    ve istediğim hayal ettiğim herşey çok şükür oldu şanslılardanım ben de senin gibi
    bu bloğu tanıdığıma sevindim

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler :) ben de sizin bloğunuzu tanıdığıma sevindim..

    YanıtlaSil