24 Ocak 2012 Salı

İki Duyuru

Ne diyor bu duyuru, okuyamıyoruz diyorsanız:

"27 Ocak'ta ikili ilişkileri konuşuyoruz!Yakın ilişkilerden beklentilerimiz, ikili ilişkilerimizde yaşadığımız sorunlar, hatanın kimde ya da nerede olduğu... Varlığı ile kişiyi olumlu etkileyen, işler yolunda gitmediğinde ise kişiyi derinden üzen yakın ilişkileri Geştalt yaklaşımı çerçevesinde ele alacağımız eğitim gecesine Geştalt'la ilgilenen herkesi bekliyoruz. Görüşmek üzere!
Tarih : 27.01.2012
Saat : 19.00
Konu : İkili İlişkiler
Konuşmacı : Doç. Dr. Ceylan Daş
Yer : Güneş Sokak 7/2 (Şili Meydanı) Ankara
http://www.gestalt.org.tr
Katılımınızı (312) 447 74 73 numaralı telefona bildirebilirsiniz." diyor

Sevgili Ankaralılar ben bu etkinliğe gidemiyorum.. keşke gidip dinleyebilseydim.. ama belki siz katılabilirsiniz.. Bence Türkiye'nin en iyi çift terapistini tanıyıp, Geştalt yaklaşımının açtığı pencereden ilişkilerinize bakma şansı olacaktır.. İşte linki de bu: http://www.gestalt.org.tr/page1.php#egitim4
 
Geçen yıl birlikte çalıştığımız pek bir şeker bir Almanca öğretmenimiz vardı.. Kafasındaki projeyi gerçekleştirmek üzere bizimle vedalaşmıştı.. İşte şimdi istediği işi yapıyor: Almanca Eğitim Atölyesi.. Çocuklar ve yetişkinler, her yaş grubundan kişi için farklı etkinlikler planlıyor.. Ben henüz gidemedim ama yarattığı mekan, onun yaratıcılığını da yansıtan keyifli bir alan gibi görünüyor.. İşte onun da linki: http://issuu.com/freiraum-atelier/docs/public_freiraum?mode=window&backgroundColor#222222

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder