8 Ocak 2014 Çarşamba

2014

Bu yıl küçük hastalıklarla geldi, umarım sağlıkla devam eder.. Dün okula gidemedim, evde mecburi bir dinlenme halindeydim.. Geçen yıl her açıdan gündemi yoğun bir yıldı, sanki bu yıl da öyle.. artık çoğu haberi şaşırmadan dinler olduk..

Yılbaşı gecesi kardeşimdeydik.. Divan'da pişirilmiş koca bir hindi, bir sürü meze vardı soframızda.. Biz hep küçücük bir aile olduk ama galiba gönlümüz her zaman kalabalık, kocaman ailelerden yana oldu.. Kardeşimin de benim de pek ayarımız yoktur; ikram hazırlarken.. Kalabalık olmaya maya olsun bu da :) Şarabımız muhteşemdi: Corvus Blend No 5.. Bozcaada şarabı.

Akşam babam ile A. tanışacaktı... Babam gelene kadar iki şişe şarabı belki de biraz kaygıdan bitirdik :) ama güzel oldu.. Derin çok heyecanlıydı, hemen paketlerini açmak istiyordu; M. ise sakin bir abi :)
Ben uzun zamandır özlediğim aile sıcaklığını hissettim o akşam.. Kafamda hep şöyle bir tablo "mutlu çocuklar ve mutlu bir çift, masanın başında konuklarıyla yemekteler, herkes gülümsüyor", ben mutluluğun resmini zihnimde böyle çiziyorum.. O akşam da öyle bir resimdi benim için.. Umarım mutluluklarımız katlanır!


6 yorum:

  1. Duvarında bir Klimt tablosu olan evde mutluluktan her zaman söz edilebilir.
    Benim için de mutluluk aynı tarif ettiğiniz gibi, neşeli bir masa, masada sevdikler. İnsan başka ne isteyebilir ki.

    Sevgiler...2014 size istediğiniz herşeyi getirsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Hepimize istediklerimiz gelsin..

      Sil
  2. herşey dilediğin gibi olsun

    YanıtlaSil
  3. ayyy gözlerim doldu...tablomuz ne kadar aynı di mi...

    YanıtlaSil