8 Mart 2010 Pazartesi

Ankara'ya Bahar Gelmiş..

Evet yaa! Ben içerideyken, dışarıya bahar gelmiş :)) Dün hava güneşli olunca sokaklara attım kendimi.. Sabah o kadar erken saatlerde ve tam uyanamamış olarak işe gidiyorum ki çevreyi görmüyorum bile, akşam ise hava karanlık oluyor yine farketmiyorum.. Mutfak balkonumun önünde bir erik ağacı var, ben her sabah ona göz atıp baharla ilgili tahminlerde bulunuyordum.. ama kendisi iki apartman arasında, gölgeli güneş aldığı için biraz gecikmiş aslında :) Dün yürürken mevsimin çiçeklenmiş ağaçlarını gördüm.. İçim mutlulukla doldu..

2 yorum:

  1. yalancı bahar bu.
    yazık olacak bu havalara aldanmış ağaçların çiçeklerine

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel tabi ama erik ağaçları hep saflık yaparlar böyle :))) ne demiş türkülerimiz
    " ayva çiçek açmış yazmı gelecek ? " ben çok test ettim ankarada ayva ağaçları çiçek açmadan yaz gelmiş denemez. Ayva ağaçlarına kesinlikle güvenebiliriz ki ankarada 15 mayıs ta açıyorlar :)))

    YanıtlaSil