26 Ağustos 2011 Cuma

Bir ödev daha bitti... İnanamıyorum.. Geştalt Terapisti Olmaya 10 Ödev mi Kaldı???


Bu sefer "depresyon" yazdım ama öldüm-bittim yazarken.. Bu sabah saat altı civarı bitirdim, şimdi işteyim.. Ödev bitmeden önceki halim aynen böyleydi..  Son kontrolü yapamadım artık, çünkü gözlerim kapanıyordu.. Bir saat uyuyup işe geldim, günlerdir böyle.. ama burada gözlerim tekrar açıldı ve birkaç küçük hatamı farkettim ödevde.. olsun ne yapalım..

Bence depresyondaki o hüznün ve yalnızlığın tuhaf bir tadı var.. Hem yüreğin sıkışıyor, kaçmak istiyorsun.. hem de orada kalmak istiyorsun.. Geştalt dilinde bunun adı "kördüğüm".. Hem ilginç biçimde keyif aldım yazmaktan, hem de içim daraldı.. Neyse önceki ödev güncellemem sayesinde notum epeyce yükseldi, umarım bu ödevden de güzel bir not alabilirim.. Motivasyonum arttı.. Yapamayacağım diyen ben Geştalt Terapisti olmaya kaç ödev kaldı diye sayıyorum.. Tabii daha dünya kadar saat süpervizyon almam lazım, kendi terapimi tamamlamam lazım ama olsun :)

Bu arada ilginç bir şey oldu bana..  bir sonraki ödevim için hemen okumaya başlamak istiyorum.. Konumu belirledim bile.. Merak ediyorum, öğreneceklerimi.. Heyecanlanıyorum.. Bir ödev için? Kendime şaşırıyorum ama öyle.. Neyse bu heyecanı kaygıya dönüştürmeden okumaya başlayayım :)

Kördüğüm doğurgan bir süreç.. Bende heyecan doğurdu.. :))))

Bu arada hala sigarasız yaşıyorum.. Muhteşem bir şey.. Kötü kokmuyorum, rahat nefes alıyorum... Ne güzel :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder