10 Aralık 2011 Cumartesi

Hastayım..

Çok hastayım, geçen pazar gününden beri, her gün biraz daha ağırlaşarak.. hafta boyunca hiç dinlenemedim.. doktora da gitmek istemedim.. şimdi ise gidecek halim yok.. hava çok güzel ben ise evde sabahın 8'inden beri tv izliyorum.. arka arkaya ne çok gezi programı vardı.. biri bitiyor, öteki başlıyor.. bir de haberler.. Adana'nın Kadirli ilçesi, Türkiyenin turp üretiminin % 70'ini yapıyormuş.. üreticinin kilo satış fiyatı 25 kuruşmuş.. marketlerde 3.5 tl'ye satılıyormuş.. 26 parmaklı kedicik, topladığı bağışlarla kaldığı barınağı kurtarmış.. aklıma bizim kedicik Salem geliyor, günlerdir ortalarda yok.. Fatih Türkmenoğlu San Francisco'ya gitmiş.. Fisherman's Wharf aklımda kaldığı gibi.. ama sanki hiç orada olmamışım da hep fotoğraflarını görmüşüm hissi yarattı bende, çok zaman geçti tabii.. Dubrovnik ve Split çevresi çok güzeldi.. Doğu Afrika.. Bolu.. Bugün hep izledim.. gezmek arzusu tavan yaptı.. neyse emekliliğe bir yıl kaldı :))) umarım parası da olan bir emekli olmayı başarabilirim..

hava o kadar güzel görünüyor ki aslında sokağa çıkmak istiyorum ama hiiiiiç gücüm yok.. uzun süredir bu kadar ağır bir grip yaşamamıştım.. canım annecim gel buraya sana bakayım dedi.. aslında gerçekten de hastayken insan, sadece annesinin şefkati iyi geliyor galiba.. ama kuzucum ben oraya gelsem seni o kadar hasta ederim ki... çok korkarım bundan.. o yüzden bugün karantina ama yarın bir sürpriz doğumgününe gidiyorum.. iyileşmem lazım canım arkadaşım E., 40 oluyor.. Biz miyiz gerçekten 40'lı yaşlarını kutlayan?

4 yorum:

  1. aaaooof çok geçmiş olsun...Keşke yakın olsaydık size ıhlamur, sıcak çorba, nazlama gibi bilumum sağlık hizmeti verirdik ...
    Umarım emekliliğiniz gönlünüzce olur.

    YanıtlaSil
  2. canım çok geçmiş olsun. umarım toparlamışsındır. bende sinüzit oldum bir haftadır antibiyotikleniyom. 1 yılmı kaldı emeklliieğe kızım delisin sen ya. ya biz ne olucaz.köleler.

    çok öptüm.
    b.

    YanıtlaSil
  3. canım sana da geçmiş olsun... adı emeklilik olacak benim yaa.. yine çalışıcam ama tuzum kuru olacak :)))) darısı herkesin başına diyorum..

    YanıtlaSil