4 Aralık 2011 Pazar

Son Günler...

Çok yoğun geçiyor günler.. gelecek yıl ne olacak, nerede olacağım yine bilmiyorum.. aslında hayat hep belirsiz, herkes için böyle biliyorum ama.. ben sıkıldım bu işle ilgili belirsizlikten...

Bu hafta sonu Okul Öncesi Sempozyumu var.. iki gün yoğun.. bu arada yine ödev için okumaya başladım.. yorgunum çok.. bir de üstüne tembelim.. canım hiç birşey yapmak istemiyor...

bu akşam bir film izledim... "One Week" 2008 yapımı... Ben Tyler (Joshua Jackson), dördüncü aşamada kanser hastası olduğunu,  %10 tedavi şansı ile çok az ömrü kaldığını öğrenince kendisine bir motorsiklet alır ve Toronto'dan yola çıkar, batıya yönelir.. tam olarak hasta hissetmeden bu yolculuğu tamamlamak ister..

Yol filmlerine bayılıyorum..  filmin sonunda soruyor, "bir haftalık ya da bir aylık ömrünüz kalsa siz ne yaparsınız?" Ben de aynı koşullarda olsam, sanırım hemen işten ayrılır ve hemen yola çıkardım.. görebileceğim kadar çok yeri görebilmek isterdim.. siz ne yapardınız?

filmi öneririm... Kanada'dan güzel görüntüler ve çok sahici bir karakter... tereddütleri, emin olamayışları, sorgulamaları.. çok yakın geldi... üstelik öyle üzmüyor da insanı...

1 yorum:

  1. İşle ilgili belirsizliği hiç düşünmeyin bence... Her biten şey, daha güzel bir şeyin başlamasına fırsat vermek içindir.
    İş yaşamımda çok hoşnutsuz olduğum günlerde orada tanıdığım bir arkadaşım vardı, bu hoşnutsuzluğun bedeli onu tanımak derdim. Kızlarıma bile çok yakın rakadaş olmuştu...Hem insan hayatı bir dakikada bile değişiyor, başka yön alıyor.
    Tüm değişimlerinizin hep iyiye, hep istediğiniz yöne doğru olmasını dilerim...

    YanıtlaSil