22 Haziran 2012 Cuma

may the shots be with you

Çok şükür ki bugün cuma.. yaz güzel.. hava güzel.. an itibari ile trafik akıyor.. daha ne olsun.. az sonra Derin'i de kapıp adaya kaçacağım... Babasına hafta sonu programımız ile ilgili bilgi verirken "adaya gidip bi yüzüp gelicez" demiş çok güldüm...

Dün Beyoğlu'nda sıkıcı bir toplantım vardı.. Kardeşim de ne zamandır "bir shot bar varmış, oraya gidelim" deyip duruyordu.. Onun iş çıkışı ile benim toplantı bitişim çakışınca biz de buluşup Tektekçi'ye gittik.. Minicik, sevimli bir bar.. İçinde güler yüzlü, genç garsonlar... Tatlı, ekşi, tatlı-ekşi, tatlı sert gibi kategorilerde çeşit çeşit kokteylllerin olduğu teklerden oluşan bir menüsü var.. Garsonlardan birinin tshirtüne bayıldım. Orada iki tek attık, biri tatlı-ekşi, diğeri ise tatlı sert'tendi. İlk içtiğim kahve aromalı birşeydi.. Tatlı-ekşi olan narsuyu Smirnoff karışımı olanı sevdim.. Kokteylin adı galiba "paşa"ydı.

Akşamın devamı da var ama şarjım bitiyor.. o yüzden devamı sonra..

1 yorum: