11 Haziran 2012 Pazartesi

Tek İhtiyacım: Çocuksu Bilgelik

Birkaç yıl önce Derin'in canını acıtmıştım.. ben ondan tekrar tekrar özür dilerken.. ağlayarak demişti ki "teyze biliyorum, senin suçun değil! ben sadece acıdığı için ağlıyorum"

şu sıra bu bilgeliğe ihtiyacım var... canım biraz acıdı ama kimsenin suçu değil.. benim de suçum değil... ben de acımışsa, acıma ağlarım.. hem de acıdığı kadar ağlarım.. neyse ki bu sefer fazla değil.. sonra acısı geçer.. unuturum... sonra tekrar acımasını göze alabilirim... tekrar... tekrar... her seferinde öğrenerek ve biraz daha büyüyerek...

neyse bu dersle bahar bitti.. yaz geldi... iyi ki geldi... güneş parlıyor... her gün yepyeni birşeylerle geliyor.. hayatın bu bilinmezliğini, sürprizlerini seviyorum... şaşırtıcılığını seviyorum... bu yaz çok gülmeyi diliyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder