8 Nisan 2013 Pazartesi

Bir değişimin eşiğinde...

http://bfidan.net/ adresinden alınmış bu satırlar tam da değişimin ve yeniliğin heyecanlandırmak yerine beni kaygılandırdığı bir anda posta kutuma düştü.. Sanırım ilahi bir mesaj bu :) günlerdir isteklerimi ne yaparak ertelediğimi düşünüyordum; yöntemlerimi fark ettikçe bunları bir liste yapayım ki gözümü açayım, bundan sonra aslında çok da ulaşılabilir olanları bir an önce yaşamaya başlayayım diye.. Listeyi henüz yazamadım, hazırladığımda belki burada da yayınlarım... Ama en çok "yorgunum" ve "vaktim yok" dediğimi göreceğim gibi geliyor.. Oysa bir sürü zorunluluğa hep vaktim ve enerjim oluyor, bir yerlerden buluyorum.. ama kendimle ilgili şeylere gelince sıra farklı oluyor..

Tam da ne aradığımı şimdi hatırlamadığım bir anda internette karşıma çıkan bu blogda bahsedildiği gibi mutlu olmanın bir seçim olduğuna ben de inanıyor ve artık üzerimdeki ölü toprağını silkeleyip mutlu olmaya adım atıyorum.. Beni mutlu etmeyen ama yaparak mutlu olmam gerektiğini düşündüğüm şeylerden birer birer küçük adımlarla da olsa uzaklaşmayı seçiyorum.. Hatta beni mutlu eden bir adımı attım ve ilk şey için harekete geçtim bile :)

Bendeki bu silkelenmeyi sağlayan aşağıda listelediğim dört blogun da yazarı olan eski bankacıya ise milyonlarca kez, hatta sonsuz kez teşekkür ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder