30 Aralık 2009 Çarşamba

Kendimi Şımartıyorum-Varan 1

Geçen gün kuafördeyken, ki şimdilerde gitmekte olduğum yer; saç dışında farklı farklı pek çok güzelleşme ünitelerini içinde barındıran bir yer, estetisyenlerden biri yanıma geldi ve yılbaşına kadar cilt bakımında bir promosyon olduğunu söyledi..

"Ayy niye bana bunu söylüyor, ihtiyacım olduğunu mu düşünüyor, yaşlandım işte biliyordum, buradaki en kolay satış yapılabilecek kişi benim, hayır diyemediğimi o da farketti, falan filan" gibi iç söylenmeler yapmadan ;) "aaa olabilir gerçekten, şu sıra kendimi şımartmak için ne yapabilirim diye düşünüyordum.. daha sonra arar randevu alırım" dedim.. veee kampanyaları bitmeden dün akşam randevu aldım, gittim.. Daha önce hiç yaptırmamıştım, fikrim yoktu nasıl olacağıyla ilgili.. Randevum 18:30'daydı, beni odaya aldılar.. Bir yatağa uzandım, yanımdaki bir cihazdan uzun bir süre buhar üflendi yüzüme.. sonra orada yaklaşık 30 tane falan kutu vardı kimisi cam, kimisi plastik; sanırım tümünü değişik zamanlamalarla sürdüler, sildiler, bazıları kötü kokuyordu ama genelde hoş kokulu şeylerdi.. sonra maske yaptılar.. yüzüme, boynuma, omuzlarıma ve kollarıma masajlar yaptılar.. acayip bir keyifti.. ben mayışmış öylece yatıyorum.. Çoook huzur verici..

Tekrar yüzüm ılık su ile silindi, kurulandı.. "geçmiş olsun" dedi bir ses.. gözlerimi açtım ama hemen kalkamadım yerimden.. o kadar keyifliydi ki anlatamam.. saat 20:00 idi ben o odadan çıktığımda.. çok güzeldi yaa öyle parmağını bile kıpırdatmadan, bırakmak kendini.. yüzüme masaj yapılması da ayrıca değişik bir deneyimdi benim için.. kendini şımartmak isteyip, nereden başlayacaklarını bilemeyenlere öneririm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder