30 Aralık 2009 Çarşamba

Reconstruction-Yeniden Sev Beni

Ya çok sevilecek, ya da hiç sevilmeyecek bir film sanırım.. Yani öyle arada kalmak, zor gibi.. Dün akşam cilt bakımımdan sonra eve gidip kendimi şımartma seanslarıma devam ettim ve bu filmi izledim, ben çok sevdim.. Aşık olunca hani birden o insan sanki çook uzun süredir tanıdığınız biri gibi olur da önceden tanıdıklarınıza yabancılaşırsınız ya.. ama sonra eskiye dönmek zorlaşır.. yani ilk andan itibaren aynı şeylere güler, aynı şeyleri farkedersiniz.. hani içiçe geçersiniz..  başka bir gerçeklik yaratırsınız, sadece siz varsınız gibi.. ama hiç de kolay değildir yine de gelgitler.. öyle düşündüm işte.. filmin açıklamasındaki şu yorum çarpıcı geldi: "Ya da her zaman söylendiği gibi; aşk, o güne kadar varolan her şeyi unutmak ve yeni bir hayat yaratmak mıdır"..
Ben tekrar izleyeceğim bu filmi.. Zihin yoran ama keyif veren, hoş bir kurgusu var.. dikkatle yoğunlaşmak lazım..

4 yorum:

  1. yıllar önce izlemiştim. çok çok sevenlerdenim. aşkı nasıl tanımlıyorsam orada görmüştüm. bir daha izleyince göreceğim tanımım değişmiş mi :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de yıllar önce izleyip çok sevmiştim. Bu yakınlarda tekrar izleyesim geldi.

    YanıtlaSil
  3. bana gelin izleyelim beraber :)) ya da mustafa'ya gidelim kocaman duvarda izleyelim :))

    YanıtlaSil
  4. evet evet bana gelin izleyelim kocaman kocaman

    YanıtlaSil