10 Aralık 2009 Perşembe

Son Günler..


Yılın son günleri, her yer ışıklandırılmış, süslenmiş.. Ben bu yıl da ışıkları görünce neşelenmiyorum.. Galiba feci halde büyüdüm.

Bu sıralar ne yapıyorum?? Çalışıyorum, işe gelmek mecburiyetten.. Eve gidiyorum, her akşam bir dizi ya da film izliyorum, elime de alıyorum örgümü.. Aslında herhangi bir amaç için örmüyorum.. Örüyorum, belli bir uzunluğa geliyor söküyorum.. Arada bir, bir kaç arkadaşımla sohbet ediyorum, biryerlere gidip çay-kahve birşeyler içiyorum ya da yemek yiyorum, bazen yürüyorum.. Bir de uyumadan önce mutlaka okuyorum.

Bu yıl böyle bitiyor.. Aktivitelerim: çalışmak, yemek, içmek, tv-film izlemek, örmek, okumak, uyumak, sohbet etmek, yürümek..

Çoğu zaman diyorum ya "işyerinde çok zaman geçiriyorum, kendime zaman ayıramıyorum" ayırsam ne yapardım çalışmanın dışında?? O zaman farklı hisseder miydim??

Sanırım çoğu kişi de aşağı yukarı bunlara benzer şeyler yapıyor.. Peki ama ben neden içimdeki boşluk duygusunu dolduramıyorum???

2 yorum:

  1. aşk yok cicim ondan o boşluk

    YanıtlaSil
  2. allahım güzel rabbim şu mübarek cuma yüzü suyu hürmetine şu 2 güzel kadına acilinden ama hayırlı olanından aşk yolla !!! aminnnn :)))

    YanıtlaSil