23 Eylül 2011 Cuma

Gece: Ben Öldüm..

Gün, her zamanki gibi erken başlıyor.. her sabah olduğu gibi kargalar kahvaltılarını yapmadan, ben okula gidiyorum.. günlerden cuma olunca ise yataktan resmen sürünerek çıkıyorum.. tüm haftanın yorgunluğu, göz kapaklarımda..

Bir de Beyoğlu'nda toplantım var, karşıya geçmek de lazım.. köprünün dibinde olmamıza rağmen, trafik berbat olunca Harem'den feribotu kullanıyoruz.. arabada gazete okuyorum ama gözümü kapatsam uyuyacağım.. o kadar yani.. neyse feribota biniyoruz.. H. Bey sağolsun, bana çay almak için gidiyor.. bu arada radyo da açık.. birden bir şarkı çalmaya başlıyor.. duyunca.. içim kıpır kıpır oluyor.. arabadan çıkıp zıplaya zıplaya dans etmek istiyorum.. tabii ki yapmıyorum.. sadece arabanın içinde parmaklarımla ritim tutuyorum..

gece evdeyim.. arıyorum şarkıyı nette ve işte o!.. açıyorum, defalarca çalıyorum ve evde zıplaya zıplaya dans ediyorum.. ben çok sevdim.. sözleri ağlak, kendisi kıpırdak bir şarkı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder