30 Eylül 2011 Cuma

The Rookie Chef: Obasan İle Chef Inn Macerası

Bu akşam çok keyifliydi.. İş çıkışı, bizim okulun yemeklerini yapan OBASAN'ın bir organizasyonuna davetliydim. Unilever'in bir gastronomi atölyesi olarak açtığı CHEF INN'de içimdeki şefi keşfetmeye çalıştım...
Asla başarısız olmama izin vermeyecek muhteşem bir ekiple keyifle bir akşam geçirdik.. Önce pişirdik, sonra şarap eşliğinde yedik.. Executive Chef İbrahim ile peynir çorbası ve demi glace soslu biftek yaptık.. 
 
Bu yemekleri, evde pişirmeye kalksam tüm günümü alırdı ama bu profesyonel ekiple çabucak pişirdik, sonra da sohbete koyulduk..
Bu arada bir başka ekip de tatlı ve levreği hazırladı, birlikte oluşturduğumuz menü ile muhteşem bir ziyafet oldu..
CHEF INN, yemek yapmaktan keyif alanlar için muhteşem bir atölye, içinde bir gastronomi kitaplığı da varmış.. Bir de tabii Küçükyalı sahilde, muhteşem Adalar manzarasına karşı çalışıyorsunuz.. Bu arada Unilever tarafından üretilen KNORR'un ürün yelpazesindeki profesyonel kurtarıcıları da anmak lazım.. Çoğu ürünün perakende satışı olmadığı ama METRO gibi marketlerde büyük paketlerde satışa sunulan profesyonel boylarını bulabileceğimizi belirttiler.. Örneğin benim yaptığım peynir çorbası gerçekten çok beğenildi ama işin asıl sırrı Knorr Peynir Sos idi :) 

Bugün İstanbul'da gök delindiği için ön kısımdaki terası kullanamadık ama içerisi de yeterince güzeldi.. Ardından da elin ayağın çekildiği sahilde yürüyerek eve döndüm.. Sahil artık iyice sessizleşmişti.. Kışla beraber akşamları sahilde yürüyemeyecek miyim ben???

2 yorum:

  1. bayılırım bu workshoplara geçen yıl katyılmıştım MSA da...Bu yıl yine katılalım diyoruz arkadaşlarla.
    Sizinkide çok keyifli olmuş belli ki...

    YanıtlaSil
  2. Keyifli olmaz olur mu?
    İmrendim valla:))

    YanıtlaSil