12 Eylül 2011 Pazartesi

Rüyalar..

Hani ben sildim, hafifledim, falan dedim ya.. Bilinçaltım, "hahhayt mesaj kutularından silmekle olmaz o iş.. yetmeeeez" dedi ve bana şöyle bir nanik yaptıktan sonra.. başladı rüyalarımda eskiler geçidi yapmaya.. Günlerdir rüyalarımda exlerle ve onların karıları-sevgilileri-nişanlıları gibi bazı kadınlarla uğraşır oldum.. Aslında kabus gibi.. adamları ve onlarla bağımı sürekli hortlatıp duruyorum..

ama bazen de çok komik rüyalarım oluyor.. düşündükçe gülüyorum.. mesela:

Efendim rüyamda ben bir "muhasebeci"ymişim.. Hani durumları muhasebe edeceğim ya sanırım o yüzden "muhasebeci".. neyse benim exlerden biri, yanında sevgilisi ile ofisime geliyor.. Öyle takılıyorlar azıcık, dosyalara falan bakıyorlar.. Konuşmuyoruz bile.. Sonra tam onlar çıkarken, ben çantamdan iki tane tarağı çıkartıp veriyorum, çünkü o taraklar sözde onlara aitmiş.. onlar da alıp gidiyorlar.. çok güldüm.. Hani sildim, attım ya herşeyi.. rüyamda da tası-tarağı da toplayıp tutuşturdum ellerine..

Bir de daha önce gördüğüm bir rüya vardı ki hala gülerim hatırladıkça.. süper bence.. ben, bu sefer, elimde bir elektrikli süpürge ile sokakları süpüren bir çöpçüyüm.. Aslında çöplerle işim yok, kuru yaprakları dert etmişim, onları topluyorum.. öyle sokaklarda kuru yaprakları makinama alarak dolaşırken.. bir bakıyorum ki benim exlerden birinin evinin önündeyim.. kafamı kaldırıyorum, ışığı yanıyor.. ben yine yapraklarıma dönüyorum ve içimden "ohhhh neyse bir daha bu sokaktan geçmem gerekmeyecek" diyorum..

rüyalarımı seviyorum.. komikler.. hepsi çok anlamlı geliyor bana..

Freud believed that dreams are "the Royal Road to the Unconscious"
Fritz Perls believed that dreams are "the Royal Road to Integration"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder