8 Eylül 2011 Perşembe

XXX'in Yeri.. :)

Bir arkadaş zaman zaman gönderdiği mesajlarla tüm arkadaşlarını çağırırken beni de çağırıyordu "Beykoz'daki XXX'in Yeri"ne.. Böyle mangal falan yapıyorlardı.. Hatta aklımda kalmış, hafta sonu Beykoz'da dolaşırken tabelalara da baktım göz ucuyla, ama gözüme çarpmadı..

Bu hafta başında da yine benzer bir organizasyonun haberini alınca, bu sefer katılmaya niyetlendim.. Önce Uncle Google'a başvurdum tabii ki.. Anadolufeneri'nde varmış anılan isimde bir yer.. Hani geçen gün  Beykoz'u yazdığımda sevgili Öküz de oradan bahsedince, ayy bir sevindim anlatamam.. Yaşasın sıcağı sıcağına gideceğim Anadolufeneri'ne diye..

Neyse arkadaşa sordum, nasıl gidilir, nerededir bu XXX'in Yeri? Göremedim ben oranın tabelasını falan diye de açıkladım...

Gelen yanıt şöyle idi: "komiksin XXX'in yeri şöyle oluyor; XXX benim arkadaşım, yalıda oturur, bahçesinde mangal yakarız arada"

Ne diyim? Sanırım o yalıya hiç gitmem artık :)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder