8 Eylül 2011 Perşembe

Sildim.. Hafifledim..

Çoğunlukla bitiremeyen biriyim.. İlişki bitirmeyi beceremiyorum.. Aslında çoğu zaman hızla çekerim kendimi ama sonra tek başıma bitirmek için uğraşır dururum.. Bitirmeyince yeni birşeylere başlamak da hiç kolay olmuyor..

Bir ilişki sözde bittikten yıllar sonra bile hala o ilişkiye ait bazı şeyleri korurum.. O dönemde yazılmış mesajlar, mektuplar, alınmış ufak tefek şeyler, falan filan.. Bugün bir adım attım.. Tüm eski ilişkilerimin artıklarını çöp kutusuna attım :)

Gidenin ardından kırıkları toplamak zaman alır.. Kırıkları toplamaya çalışırken koruduğum bir kaç şeyle, bağı ayakta tutmaya çalışmışım, ne yaptığımı bilmeden..

Artık eskiye bağlı olmak istemediğimi fark ettim.. Farkında olmadan koruduğum bağlardan kurtuldum.. Eteğimde taşıdığım taşları döktüm.. Hafifledim..

3 yorum:

  1. ohhhh misler gibi tertemiz olmussun. yasasin eskilerden kurtulma hareketi...
    love you sis...

    YanıtlaSil
  2. ooohhh süper... Atın eskileri ki yenilere yer açılsın...
    Sevgimle

    YanıtlaSil